Термін виконання послуги: від 2-х місяців - до 1-го року, з моменту надання всіх необхідних документів.
Ліквідація - це поетапний процес, спрямований на виключення підприємства чи фізичної особи підприємця з ЄДРПОУ.
При ліквідації ТОВ за рішенням засновників необхідно враховувати кілька умов.
Перше: на момент ліквідації у підприємства не повинно бути заборгованості перед контрагентами і податковою інспекцією, а якщо заборгованість існує, тоді підприємство повинне бути готове до її погашення. Відсутність заборгованості перед своїми кредиторами є одним з основних умов для даного типу ліквідації.
Друге: підприємство повинне бути готове до податкових перевірок, а також до можливих нарахованим штрафам з боку ДПІ, відповідно їх також необхідно буде погасити. При дотриманні двох вище згаданих умов можна провести ліквідацію підприємства, в іншому випадку, якщо у суспільства не вистачає активів для погашення заборгованості, необхідно ініціювати процедуру банкрутства.
Документи, які необхідно надати для ліквідації юридичної особи:
Свідоцтво (Виписка) про державну реєстрацію;
Паспорт та ідентифікаційний номер директора і бухгалтера (стор. 1, 2 + реєстрація) - копія;
Довідка з управління статистики;
Довідка про взяття на облік в ДПІ (4-ОПП);
Повідомлення про реєстрацію в ПФУ;
Свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
Платіжні документи з банку (доручення, виписки, довідки про рух коштів) - у разі необхідності;
Первинна бухгалтерія - у разі необхідності;
Зарплатні відомості - у разі необхідності;
Звіти по фондах;
Звіти з податкової інспекції;
Печатка.