У найближчому майбутньому в відділеннях Укрпошти можна буде зареєструвати бізнес і нерухомість. Відповідний меморандум підписали Міністерство Юстиції І ДП "Укрпошта". Метою нововведення є поліпшення якості обслуговування громадян і бізнесу, яким не доведеться стояти в чергах чи платити хабарі.
«Міністерство юстиції та ДП« Укрпошта» підписали меморандум про співпрацю, який передбачає, що на базі відділень Укрпошти по всій Україні можна буде отримати реєстраційні сервіси Мін'юсту», - повідомляє прес-служба Міністерства.
За словами заступника міністра юстиції Павла Мороза, це ще один крок, який дозволить сервісів Мін'юсту стати ще ближче до громадян.
«Укрпошта має унікальну можливість забезпечити українців якісними і швидкими послугами з реєстрації нерухомості та бізнесу, адже поштові відділення є в кожному куточку країни. З іншого боку, це додаткова стаття доходів для Укрпошти», - підкреслив він.
Заступник міністра юстиції також повідомив, що станом на 31 березня в акредитаційної комісії надійшло майже 80 заявок, 35 з яких вже задоволено.
«Суб'єкти акредитації разом з нотаріусами та органами місцевої влади отримують повноваження з проведення реєстраційних дій щодо бізнесу і нерухомості, а громадяни і бізнес отримують можливість прозоро та швидко, без хабарів і черг, проводити реєстраційні дії», - додав Павло Мороз.
В.о. гендиректора «Укрпошти» Ігор Ткачук зі свого боку зазначив, що ДП «Укрпошта» з радістю і почуттям відповідальності бере на себе реалізацію завдання з надання реєстраційних послуг.
«Я вже підписав і вніс на розгляд Мінінфраструктури зміни в структуру підприємства для того, щоб ввести реєстраторів як окрему структуру в Укрпошти. Сьогодні ми починаємо підбір відповідних кадрів», - додав він.
Ігор Ткачук також повідомив, що вже найближчим часом будуть визначені п'ять регіонів, які стануть пілотними для запуску проекту з надання реєстраційних послуг населенню.
Джерело: Судово-юридична газета