Час - ресурс, який неможливо відновити і поповнити.
У нас є знання і досвід. Економте Ваш час, довіряйте професіоналам!

Змінились вимоги щодо отримання електронних ключів

Для протидії шахрайству та захисту законних інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) представництво юридичних осіб в АЦСК ІДД ДФС здійснюватиметься особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. В довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Нагадаємо, послуга електронного цифрового підпису (ЕЦП) надається безкоштовно фізичним і юридичним особам.

Для отримання ЕЦП потрібно зареєструватися у АЦСК ІДД, згенерувати ключову пару і отримати сертифікат відкритого ключа. Оформлення документів включає укладення договору на надання послуг ЕЦП і підготовку документів, необхідних для реєстрації. В процесі реєстрації заповнюються спеціальні анкети-заявки. Реєстраційні дані, вказані в заявці, вносяться до електронного каталогу користувачів ІДД, і на підставі цих даних згодом формується посилений сертифікат відкритого ключа.

Головне управління ДФС у м. Києві звертає увагу, що для протидії шахрайству та захисту законних інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФЯк отримати ЕЦП електронний цифровий підписС здійснюватиметься особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.

Звертаємо увагу, що у нотаріально посвідченій довіреності необхідно надати представнику відповідні повноваження для отримання послуг ЕЦП (подання до АЦСК ІДД ДФС реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення та скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Нагадаємо, що у Києві посилені сертифікати відкритих ключів можна безкоштовно отримати у будь-якому з пунктів реєстрації користувачів АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, які знаходяться в приміщеннях Центрів обслуговування платників при податкових інспекціях міста Києва.

Джерело: ДФС м. Києва

Рейтинг: 0 / 5 (0)

Експертна оцінка

Будівництво, нерухомість