Час - ресурс, який неможливо відновити і поповнити.
У нас є знання і досвід. Економте Ваш час, довіряйте професіоналам!

Порядок отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Замовник, який має наміри здійснити будівництво індивідуального житлового будинку з площею до 300 квадратних метрів повинен отримати будівельний паспорт.

Будівельний паспорт забудови земельної ділянки визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.

Для отримання будівельного паспорта замовник звертається до відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури (структурного підрозділу районної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради) із заявою встановленої форми, до якої додаються:
- засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою;
- засвідчена в установленому порядку згода на забудову співвласників земельної ділянки або житлового будинку (у разі необхідності);
- ескізні наміри забудови (виконуються у довільній графічній та текстовій формі і містить інформацію щодо місця розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстаней до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасадів та планів поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, переліку систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
- проект будівництва(розробляється та включається до будівельного паспорта лише за бажанням замовника).

В різних регіонах з метою конкретизації намірів забудови або уточнення містобудівної ситуації крім зазначених документів можуть надаватись додаткові матеріали: топографо-геодезична зйомка, технічна інформація про існуючі на ділянці об’єкти будівництва, характеристики запланованих систем автономного інженерного забезпечення тощо.

На підставі отриманого пакета документів структурний підрозділ уповноваженого органу містобудування та архітектури визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам та за його результатами протягом десяти робочих днів:
- надає замовнику примірник будівельного паспорта, підписаний керівником уповноваженого органу містобудування і архітектури.
- надає відмову у видачі будівельного паспорту з відповідним обґрунтуванням.

Підставами для відмови у видачі будівельного паспорта можуть бути: невідповідність намірів забудови, неповні відомості або невідповідність даних в текстових і графічних матеріалах, а також виявлення в документах недостовірних відомостей.

Для внесення змін у будівельний паспорт замовник звертається до відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури із заявою наведеної форми, до якої додаються:
- примірник будівельного паспорта замовника;
- ескізні наміри змін - місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо.

Надання будівельного паспорту здійснюється на безоплатній основі.

Після направлення замовником відповідного повідомлення до органів Держархбудінспекції (ДАБІ) України зареєстрований будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт.

Рейтинг: 5 / 5 (1)

Експертна оцінка

Будівництво, нерухомість